ELECTROMOBILITY TOPICS ENTERING A NEW DECADE
DOI:
https://doi.org/10.36801/Cuvinte cheie:
ElectromobilitateRezumat
În ultimii zece ani, vehiculele electrice au devenit din ce în ce mai mult parte din mobilitatea zilnică. Susținută de politici diferite, dar și de progrese tehnologice, electromobilitatea este departe de a fi un subiect realizat și intră într-un nou deceniu. Soluțiile hibride continuă să ofere o alternativă folosind motoare cu ardere. Ultimele cercetări și dezvoltări privind celulele de combustie împing către un viitor alternativ, bazat pe hidrogen. Bateriile electrice, ca stocare a energiei pe vehicule, rămân cea mai importantă modalitate de a conduce vehiculele electrice către drumuri, cu îmbunătățiri regulate. Toate aceste tehnologii dezvoltă soluții pentru a furniza și controla energia pentru un motor electric. Soluția clasică folosind un singur motor și un lanț cinematic pentru a distribui puterea mecanică la roți este completată de posibilitatea de a integra nu doar unul, ci mai multe motoare electrice în același vehicul.
Referințe
(1) J. Voelcker, “All-Electric Sports Car Coming Next Month From Detroit Startup?”, Green Car Reports. Retrieved 2013-03-19.
(2) Web archive backup: “Edison Battery Booklet” original instruction book for the Edison battery.
(3) G.N. Georgano Cars: “Early and Vintage”, 1886-1930. London: Grange-Universal, 1985.
(4) General Electric Photographs, miSci - Museum of Innovation and Science. “Woman with rectifier and car 1912.” New York Heritage Digital Collections. 1912.
(5) R. Crowder, “Electric Drives and Electromechanical Systems”, Butterworth-Heinemann, Second Edition, 2019.
(6) IEA (2020), “Global EV Outlook 2020”, IEA, Paris, 2020.
(7) Simon Chinguwa, Wilson R. Nyemba, Charles Mbohwa, “Development of an electric drive train for cycles as a sustainable means of transportation for a green environment”, Procedia Manufacturing, 2019.
(8) Ching-Lung Chu, Che-Wei Chou, Jiun-Hau Fang, “Study of an Electric Vehicle Drive Dynamic Testing System with Energy Recovery”, Procedia Engineering, 2011.
(9) Milos N. Mladenovic, “Vehicle Types and Dynamics”, A”Aalto University, School of Engineering, 2017.
(10) Runlin He, Ziyou Song, Jianqiu Li, Minggao Ouyang, “Optimal Torque Distribution Strategy Considering Energy Loss and Tire Adhesion for 4WD Electric Vehicles”, 2017 IEEE Transportation Electrification Conference and Expo, Asia-Pacific.
(11) E. Osmanbasic, “The Many Types of EV Motors”, Engineering.com, 2020.
(12) Dorrell, D.G., Popescu, M., Knight, A.M., Evans, L., Staton, D., A., “Comparison of Different Motor Design Drives for Hybrid Electric Vehicles”, 2010 IEEE Energy Conversion Congress and Exposition.
(13) K.T. Chau, Wei Cui, J.Z. Jiang, Zheng Wang, “Design of permanent magnet brushless motors with asymmetric air gap, for electric vehicles”, Journal of Applied Physics, April 2006.
Descărcări
Publicat
Număr
Secțiune
Licență
Copyright (c) 2020 ACTUALITĂŢI ŞI PERSPECTIVE ÎN DOMENIUL MAŞINILOR ELECTRICE
TAceastă lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.